Share to Facebook Share to Twitter Share to Google Plus

Vaši podatki so varno spravljeni v oblaku.

Celovit »oblačni« poslovno - informacijski sistem nan za uspešno poslovanje podjetja, obvladovanje trgovine in upravljanje organizacije.

V naboru orodij in modulov programska rešitev nan podpira skoraj vse delovne procese od izdelave ponudb, predračunov, računov, blagajne preko analitičnega pregleda poslovanja z vodenjem zalog v realnem času, do preglednega davčnega poslovanja. Omogočamo integracijo s poštnimi sistemi, spletnimi trgovinami, komunikacijskimi operaterji ter povezovanje z vašimi poslovnimi partnerji.

Tiskanje črtnih kod, prevzemi ali uvozi blaga, POS prejemki in računi, dnevni iztržki in zaključki so le del navedenih funkcionalnosti, ki jih program omogoča.

Programska oprema nan za delo z davčno blagajno je podprta in deluje na Tablicah, pametnih telefonih in PC-ih oz. na operacijskih sistemih MS Windows in Android. V kratkem tudi podpora za IOS.

Stranka, ki uporablja naš poslovno informacijski sistem nan, je upravičena do vseh nadgradenj in posledično novih različic. V kolikor je nova različica pripravljena s strani Nanosofta, se vsi popravki izvedejo brez posegov naročnika ob prijavi v sistem.

Prednosti:

  • Enostavna in hitra namestitev aplikacije in programa davčne blagajne za podjetje.
  • Pregled nad poslovanjem v vsakem trenutku. Zaloga "runtime", zaključki blagajn, pregled prometa, zgodovina dogodkov, baza kupcev, skratka vse kar potrebujete za dober posel.
  • Podatki so varno spravljeni, kriptirano zaščiteni ter avtomatsko varno kopirani.
  • Programski izdelek je plod lastnega razvoja in si kot tak zasluži naziv Slovenski izdelek.

Še več prednosti:

  • Davčna blagajna omogoča različne nivoje pravic uporabnikov programa.
  • Prodaja artiklov v akciji po vnaprej definiranih časovnih obdobjih.
  • Avtomatizirana izdelava blagajniškega zaključka konec delovnega dne.
  • Resnično hitra izdaja POS prejemka, izdelava in tisk v samo nekaj sekundah.
  • Brez dodatnih investiticj in stroškov nakupa dodatne strojne opreme, nudimo možnost namestitve davčne blagajne na obstoječo delovno postajo, ki vidi v splet.
  • Za investicije v davčne blagajne priznanih 40% vrednosti nakupa davčne blagajne, amortizacija osnovnih sredstev v višini do 50%.
  • Podpora preko telefona, podpora na daljavo na delovno postajo, pomoč v tekstovni obliki objavljena na spletni strani, pomoč osebno na lokaciji stranke.
  • Cenejši stroški računovodskega servisa, vsi podatki so vnaprej pripravljeni.