V podjetju Nanosoft nudimo celovito podporo informacijskim sistemom.
Podpora strankam je zagotovljena preko spletne strani v razdelku pomoč. Vsem strankam zagotovljamo tudi telefonsko podporo, ob namestitivi ali implementaciji poslovno informacijskega sistema v podjetju je obvezna osebna prisotnost na lokaciji stranke. Glede na zahtevnost projekta je največkrat vključeno tudi šolanje uporabnikov.
Tomo iz sindikata:"Glede moje uporabniške izkušnje s podporo podjetja Nanosoft, bi najprej omenil super odzivnost, potem visoko stopnjo tolerance in nenazadnje profesionalen odnos."
Podpora na daljavo.
Stranka si preko povezave na spletni strani -->klik<-- sname programček, ga zažene in izbere osebo, ki je na voljo za podporo v tistem času. Po dvokliku program vzpostavi varno povezavo med delovno postajo stranke in nanosoftovega "podpornika", delovna postaja stranke za tisti čas postane oddaljeno namizje nanosoft helpdesk-a.
Podpora na daljavo ne deluje v kolikor stranka nima povezave z internetom oz. ima težave z dostopanjem do spleta.
V takšnih primerih se poslužujemo telefonske pomoči ali osebnih obiskov.